Sunday, February 21, 2010

MY NAME IS SIDO


setiap org pun name samaran atau name manje or mungkin name feymes.tapi bileaku cakap name samaran aku je ramai org tertanye2 kenape name aku sido... bukan sbb aku ni maskot 7up yang name nye fido dido.. or bykan juge dapat dari name dildo... but aku dapat name ni daripada sekolah teknik... kisahnye bermule daripada aku menggabungkan ayat si dan bodo jadik la name sido. pada asalnye aku just pggil org len name sido. tapi bile sume dah taw mksdnye.. aku plak yang kene blik.. time senior form 5 bg name samaran.. ak mule2 kene name mawi x silap aku.. then dak2 batch aku x suke.. die letak name sido. trus melekat dan~ femes gak r name tu haha... tapi x sume yang taw mane dapat name tu sbb aku mls nk gaw... tapi yang aku pelik nye. bile aku dapat name tu trus aku asyik suke tido je.. so tu yang bg budak2 yang x taw name aku trus ckp aku suke tido tu yang dapat name tu... so my name ade la dalam dua meaning... mane2 pon btol.. aslong its suitable ..

No comments:

Post a Comment