Tuesday, February 23, 2010

CONFERENCE PERTAMA

mlm ni mmg best sbb kitorg leh chat ramai2 kat ym haha... mulenye mmg best sbb leh chat n borak ramai2 hahaa... then bile diorg soh aku tukar ym10 trus ade yg leh nmpk kitorg tulis ade yg xleh .. so kitorg pon kuar masok kuar masok r conference tu. agak lame gak r.. then bile dah fed-up kitorg amik keputusan... kitorg just borak je kat dalam conference tu hehe... kali pertama r borak ramai2 hehe.. mula2 nmpk mcm kelangkaboot tapi lame2 dah ok dah hehe... ameng ajak aku jatuhkan bebop.. tapi time tu aku xde point nk jatuhkan bebop sbb die madah xde je hahaa... ameng ngn cza plak galak bebual hehe.. tgk mcm dah pasangan couple dah haha.. kan aku penah ckp yang diorg mmg sesuai cume mgkin diorg malu kot sbb kitorg ade haha... start dari tu r aku ngn bedah kenekan mmg agak terok r.... tapi diorg leh tahan lagi r.. masok bebop pon mule2 diorg leh tahan gak hehe.. then bile dah asyik kene je diorg due dah mule bengang dah....aku rase kalo diorg ade power tu.. dah lame aku kene fire ngn ameng n cza. hahaa....sket je diorg bersuare mesti kene bahan haha.... sampai r cza dah x tahan n dgn serta merta die out tanpa mengucap selamat tggl kpd kitorg huhu.... mase bedah tgh ckp. aku n dak2 ni dgr r si cza menjerit haha.. aku x taw r jerit sbb suke or bengang haha.. tapi x logik gak sbb bengang sbb cza kate die kuat hehe.. so mesti ade pape haha.... then pas cza kuar je ameng kuar haha... biase r 2 like wife like husband too hahhaa ..... then akhirnye tggl kitorg bertiga je... so kitorg pon decide berhenti takat sini je cuz masing ade keje nk wat haha.. padahal bedah nk tido tu hehhee.... so aku pon dgn pantas menulis blog ni hahaa... sbb mgkin dah jadik mcm rutin harian aku tulis blog tiap2 hari nk kene update.. walopun aku taw x ramai yg bace tapi at least aku leh tulis je pape yang aku nk asalkan x de r polis carik aku kalo aku tulis yang bukan2 haha.... pada CZA n AMENG aku nk mintak maap r hahhaa.. tapi aku rase mmg korg berdua secocok... bukan sbb korg dua single ke pe ke... tapi sebb korg dua aku tgk mmg ade persamaan n aku tgk korg leh jadik pasangn yang ideal kelak .. kalo korg dah jadik couple aku harap kite leh double date haha... seperti biase warge UITB mmg terbaek hahhaa.... n seperti biase gak aku doakan yang korg berdua mmg ade jodoh hahaa..... AMINNNNN..........................

AMENGONG


CZONGONG


P/s: kalo korg tgk persamaan diorg ni ialah masing2 mmg stylo n Hot...
dua2 kacak n comel.
aku doakan korg dua bahagia sentiase  
:)


~mr.sido~

18 comments:

  1. arghhhhh...ape ni, ape ni??!!!
    xde2, propaganda ni xley dbiarkan.
    siotttt!!! (bebop, ak nk ko! hahahahahahaa) XD

    ReplyDelete
  2. walaupun lmbat, aq tetap.. STUJU.. ehe,

    sid pn nk tdo gak, g gune nme aq lak an stop cnfrence sbb aq nk tdo.. hampehh =P

    ReplyDelete
  3. sido ni..tah pape jek.. ckup a tu.
    sket2 da la. ni smpi blog pn wt propaganda gak. -.-
    pening2, btw kowg soei ea pegi tnpe mngucapkan slam. ^ ^

    p/s: npe bed tgk2 aku. ish

    ReplyDelete
  4. haha.. sheza.... tu bukan nk bwk kat blog.. tapi tu kan cite smlm.. so just cite kn blik je hahaha

    ReplyDelete
  5. haha..kowg mmg kenakan cza hbs hbisan sehhh.
    tape2. tgk a,. akan ku bngkit dgn ketewasan ku smlm!!

    ReplyDelete
  6. chop..choppp..br pasan. sido ckp cza comel. lalalalalala~~~~ *mula perasan.

    ReplyDelete
  7. PERASANTAN!!
    BBOOOOMMMMMM!!!
    hahaha.. ;p

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. hahaa...psni komen kt blog lak..kuikui~

    ReplyDelete
  10. PANGGG~~!!!
    eh sid, mn komen bop?

    ReplyDelete
  11. mane aku taw.. aku x hilng kn pon taw hhu

    ReplyDelete
  12. bebop kne block... haha, sian bop.

    ReplyDelete