Monday, February 22, 2010

G-shock target aku tahun ini

dulu mmg aku suke bebenor pakai jam tangan... kalo x pakai tu mmg aku rse kekok n aku rase mcm hidop aku ni x terurus. sbb mase itu emas. so kite kene uruskan ngn baek. kalo x de jam aku mmg xleh nk uruskan almklumlah nk kene bajet aku tido smpai kol bape n then nk kene wat pe smpai pkul bape.. aku ni kan jenis punctual orgnye. kalo xde jam so 2 sbb r aku susah nk punctual sket.. sebelum ni mmg aku ade byk jam.. tapi byk yang dah rosak n hilang haha.... dulu aku ade 3 swatch.. 2 swatch skin aku hilang n satu swatch yang biase je rosak.. aku pon ade g-shock gak dulu tapi dah rosak so aku nk beli baru.. hampir setahun lebih gak r aku x pki jam haha.. so aku kali ni mmg btol2 ngidam nk pki g-shock kalo korh rase nk belikan aku.. aku mmg sgt berbesar hati tapi alang2 korg nk beli utk aku.. biar r yang mahal hahahahhaa.... so mulai saat ini aku akan kumpol dwet nkbeli g-shock mgkin aku beli kali ni pattern yang agak baru kot .. kire pattern tahun 2009 punyer.. tahun lepas nye pattern r... harge RM410 aku mmg agak tertarik ngn rupe bentuk n ketahanannye.. cume tali die tu aku kurang minat r hahaa.... so sape2 nk tolong rekemenkan aku jam yang lagi ok bgtaw aku k haha.....  sekian

~mr.sido~

No comments:

Post a Comment