Wednesday, August 11, 2010

berhabuk

dah bape lame agaknye ekh aku x menulis blog kat sini haha..
bile bukak balik tetibe tgk yg follow makin ramai
padahal blog xbergerak
kalo blog ni bentuk buku. 
for sure r dah berhabuk. entah entah dah kene makan ngn anai anai
so sebagai nk warmup kan badan balik nk menulis
aku tulis la
karangan yg xrupe karangan 
supaye bg sape yg follow tu
leh r sedap mate memandang 
tgk kat update blogegrz ade name aku
kalo x mesti dok kene maki awat x update je
hahaha
so by hook or by crook
i will try to become active one more
if aku sempat r
kalo x x dapat r den nak tolong hehehhe
so 
last kali aku nak ucapkan
selamat hari raye puase 
bg sume umat islam yg berpuase
 ~sir albert sido~

2 comments:

  1. heh..ni cnfirm raya baru update balik...siap dah wish raya nehh..haha

    ReplyDelete