Friday, March 5, 2010

Im HOT~

aku tulis bukan sebb aku rase diri aku hot.. tapi sbb aku tgh panas.. bukan panas sbb aku tgh feymes or ade kontrovesi yg leh wat aku feymes.. aku mmg nk cite ttg keadaan cuace skang.. semakin hari semakin aku rase panas kat penang ni... aku x taw r sbb penang ni byk sgt berlaku mksiat or sbb dkt ngn laut.. tapi aku rase mmg dah terlampau panas sgt r smpai aku baring leh berpeluh.. skang rutin harian aku ialah mandi mandi dan mandi hehe....bukan mandi wajib setiap mase.. tapi mandi utk menyegarkan bdn dan mandi utk mghilang kan rase panas yg melande diriku ini...... oleh itu aku nk SERU semua penduduk bumi sume marilah kite byk2 kan menanam pokok dan melakukan amal k supaya bumi kite ni xde r rase panas.. kalo x kene buat kempen tanpa pakaian seluruh dunia... sebb panas sgt hhuuhuhhu............ peace! SAVE OUR WORLD TREE

No comments:

Post a Comment